Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 februari 2011

postheadericon 1 februari!

Jaha, söndagen ägnade jag mig bara åt böckernas värld. Hann även med och träna en runda, kändes skönt!!

Igår träffade jag först min vfu-grupp pratade lite angående vfu:n. Förresten har jag berättat att vi ska göra våran praktik i en 5 klassare?? Tycker det är helt sjukt att vi ska behöva vara i en klass där vi inte har någon kunskap om. I vfu häftet står det att under denna terminen ska man bara lära sig att jobba i ett arbetslag och är därför vi kan få praktikplatser på andra ställen än dem vi läser till. Helt sjukt, här lägger jag pengar på min utbildning och så får jag ha praktikplats i en 5 klassare!! Nej ussh! Ser inte alls fram emot denna praktik period, ni förstår nog varför!!

Jaja, gjorde vid naglarna och sedan var det dags för träning igen. Var jobbigt att träna två dagar i rad, men efter några gångers träning så orkar jag nog, hehe!


Såhär ser mina naglar ut nu, blev dem snygga? Det var svårt att få en bra bild på naglarna, eftersom jag var tvungen att ta bilden själv, hoppas ni kan se något i alla fall.


Hittade även en bild på mig från i lördags, som jag tog. Som ni märker är jag inget proffs på att ta bilder på mig själv genom en spegel hehe! Ser att spegeln med är skitig!
Idag ska jag plugga som bara den. Har så sjukt mycket att läsa så ska läsa HELA dagen och HELA kvällen, kommer vara helt slut sen. Men men det måste läsas!!

0 kommentarer: