Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 januari 2011

postheadericon Jag tror jag dör...

Har så sjukt mycket som ska läsas. Hade två hela böcker som skulle lästs ut tills i torsdag, så ligger efter en hel del,suck'! Men det är bara till att ta igen... Igår hade vi en trevlig kväll här hemma med careoke och en massa snack! Kvällen slutade inte allt för sent heller, vilket är skönt då jag har så mycket att läsa. Har nu läst en hel del och behövde en paus, så satte mig här för några minuters paus. Ska även iväg och träna lite senare, så får en paus då med, vilket är väldigt skönt.

Jag har varit en del orolig nu under de sista dagarna. Svärmor är i Egypten på semester och tror knappt att någon missat att det är en hel del oroligheter där nere nu. Läste på www.dn.se att oroligheterna hade spritt sig till Sharmel Shake där svärmor befinner sig. Läste även att i eftermiddag skulle det tag beslut om alla semesterfirare skulle skickas hem, så hoppas inte dem behöver avbryta sin resan nu. Men fick ett sms av svärmor innan där dem skrev att dem inte är drabbade av oroligheter och att dem har det super skönt. Det känns tryggt i alla fall. Men kan inte sluta vara orolig ändå, det kan hända saker så himla snabbt. Men hoppas av hela mitt hjärta att det slutar nu och att dem har en fortsatt underbar semester!

Nej, nu måste jag återgå till böckerna "blää"!

0 kommentarer: