Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 januari 2011

postheadericon Nyårsdagen 2011!

Gårdagen var trevlig, synd bara att jag inte mådde så bra. Blev sammanlagt en cider på hela kvällen/natten. Natten slutade inte så sent vilket var skönt. Men trotts det var klockan mycket när vi vankade idag.

Idag mår vi lite bättre, inte så himla trött. Men har ändå en täppt näsa och en jobbig hosta. Hoppas den försvinner snart..

Ikväll är det hipp hipp kl 21på 1:an tror jag. Det ska vi INTE missa :) Annars är det bara en slappedag. Jag har beställt alla böckerna till nästa termin, så nu är det gjort. Hade ändå lite pengar över denna månaden vilket känns ännu skönare!!

0 kommentarer: