Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 januari 2011

postheadericon 3 rätters middag :)

Igår bjöd jag Lina och Zarah på 3 rätters middag. Mmmm vad gott det blev:) Trodde inte att det skulle smaka så bra som det gjorde, så jag är nöjd! Vi hade även en trevlig kväll med mycket snack och mycket gosande med William, synd bara att det blev lite skrik i mellan åt, men så farligt var det inte! Hoppas han slipper den där koliken snart bara :)

Idag sov jag länge, det var skönt! Men är fortfarande lite seg i kroppen. Det släpper nog snart får jag hoppas. Idag behöver jag diska undan från igår, fixa lite andra saker här hemma. Sen vid middag ska jag till Lina i huset och hjälpa henne att måla lite väggar. Hoppas att det kommer gå bra :) Om jag hinner ska jag träna i eftermiddag/kväll! Annars får jag nog min träning av att måla med, hehe!

Nej, lite frukost på detta hade inte varit fel. Äter omelett till frukost nu, så en rejäl och stadig frukost!!

0 kommentarer: