Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 januari 2011

postheadericon Söndag!

Idag har det inte blivit mycket gjort här hemma. Har i alla fall damsugit och torkat golven som jag inte orkade göra igår. Patrik är och kollar på handbollen på arenan nu ikväll så är hemma själv nu.

Nu har jag så ont i magen, trodde jag skulle kräka för ett tag sedan, men gick över igen vilket var/är skönt. Men får fortfarande sådana kramper i magen så jag knappt vet vad jag ska ta mig till. Hoppas bara inte att det är magsjuka jag drabbats av nu. Jag kan inte vara hemma på tisdag då det är sista examinationen för denna kursen, så NEJ inte sjuk!!

0 kommentarer: