Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 januari 2011

postheadericon Vuxen poäng!

Efter en givande men intensiv skoldag var det dags för ett möte på banken. Skulle kolla över ekonomin och pensionsvalet/sparandet för både mig och Patrik. Patrik har redan varit där en annan gång, så idag var det fokus på mig. Men gjorde ändå en del ändringar på våra konton, till vår fördel enigt bankmannen! Så nu  känner jag mig väldigt vuxen att ha varit på banken, hehe!!

Tänk ändå vad tiden går, jag är 22 år och är vuxen. Men egentligen känner jag mig inte jätte vuxen, eller är det bara så att jag inte kan inse att jag ÄR vuxen. Jaja, det kommer väl över mig en vacker dag!





Nu har jag sådär ont i huvudet som jag hade igår kväll igen. Jag satte på mig glasögonen för att om det var dem jag behövde. Det hjälpte ett tag, men sedan fick jag tillbka huvudvärken och även blev illamående som jag blir när jag har glasögonen på mig för länge. Någon som har ett bra förslag på hur jag ska göra? Jag kan verkligen inte ha glasögonen på mig en längre tid, har försökt att vänja mig men det funkar bara inte. När jag har glasögonen på mig så ser allt mycket bättre ut och jag behöver inte anstränga mig lika mycket, det känner jag i ögonen. Ussh blir kluven på hur jag ska göra, någon som har ett förslag som kanske skulle funka?

Fick även tillbaka matte tentan som jag fick komplettera här i helgen, blev godkänd på den, vilket är skönt. Hade 3 poäng från VG efter kompletteringen, så är nöjd! Skönt nu är betygen börjar trilla in, så CSN kan komma i tid denna gången :)

0 kommentarer: