Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 januari 2011

postheadericon Torsdag!

Idag har det varit en heldag i skolan med två kanske onödiga föreläsningar. Eller i alla fall den sista. Men det är inte lätt att veta i förhand, man får chansa! Efter skolan hade jag äntligen tid för att träna lite och nu har jag precis läst lite och väntar på att kl ska bli 20:00 så vi kan ha vårt styrelsemöte med Gotiska...

Igår var jag bara hemma och pluggade, Patrik fick en klipptid direkt efter jobbet så mötte upp han i stan. Fick luggen klippt men blev inte nöjd, den blev alldeles för kort. Jaja, den växer ut. Igår kollade vi även på "I rymden finns inga känslor" Den var bra och en lite annorlunda film. Titta gärna på den!

Jag först¨r inte hur jag ska hinna med och läsa allt som ska läsas till alla föreläsningar och seminarier. Det märks att svårighetsgraden har ökat en hel del denna terminen. Det är även mycket mer självarbete och grupparbeten, så vi får väl se om jag överlever denna terminen!

0 kommentarer: