Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 januari 2011

postheadericon Jaaa!!

Idag skrev jag färdigt mitt arbete. det känns skönt nu. Har bara ett annat grupparbete att skriva färdigt med. Men påbörjar det först i morgon har jag bestämt mig för. Ska se om Patrik har tid att läsa igenom arbetet, för att sedan skicka det vidare till Sara som sa att hon kunde läsa och rätta det med!!

Annars var det första dagen i skolan efter uppehållet idag. Det var segt och alla var/är lika stressade som jag över allt som ska göras, suck! Men annars gick det bara bra. Fick tillbaka min idrottstenta som jag fick VG på, är så stolt över mig själv!!

Nahe, annars händer det inget roligt här inte. Bara en massa plugg hela tiden!!

1 kommentarer:

sara sa...

Visst gör vi alla olika, men att det bara ska vara en som städar,tvättar lagar mat etc alltid låter ju inte så kul. Det hade ju inte funkat om man haft barn iallafall.Men huvudsaken man trivs =)