Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 januari 2011

postheadericon Ögonen går i kors...

För en stund sedan blev jag precis färdig med en av alla böckerna som jag ska hinna ta mig igenom på en vecka. Men ä en hel del ledig i nästa vecka. Fast å andra sidan är det andra saker med skolan som också ska hinnas med, Jaja, allt löser sig. Just nu känns det bara en aningen stressad, men så får det bli!

Igår blev jag väldigt glad. Jag provade mina jeans som jag inte kunnat ha på över ett år, och vet ni vad DEM passade, dock var dem väldigt tajta, men denna gången kunde jag knäppa knappen. Har testat byxorna vid ett annat tillfälle, då fick jag inte ens upp dem över låren. Så det hjälper att jag tänker på vad jag äter och börjat bli mer nyttig. Förra måndagen slutade jag med kakor, godis och läsk samt började äta mindre kolhydrater. Det har relaterat till sammanlagt 5 cm på låren och 2 cm i magen. Så det är på en god väg :) Jag känner mig stolt att jag lyckats hålla mig borta från godis och kakor trotts att jag fått många erbjudande under den gångna veckan. Men jag vill verkligen kunna använda min jeans som bara ligger i garderoben och skräpar just nu, så nu är det hårdträning som gäller i ett par veckor fram över!!!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, börjar kurra lite i magen med så kanske fixa till lite mat hade nog inte varit fel!

0 kommentarer: