Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 januari 2011

postheadericon Plugg en lördag!

Jag hade lovat mig själv att inte plugga en lördag, utan jag ville ha det som min lediga dag. Men tyvärr så sprack det vadet idag då jag har pluggat i stort sett hela dagen. Det är kompletteringen som jag har kämpat med hela dagen, men nu är den gjort och det känns skönt. Hoppas bara att den blir godkänd nu i all fall!!

Innan jag satte mig för att plugga, så åkte vi ut på lite ärenden. Skönt att ha det gjort kan jag säga...

I kväll har jag varit hemma hos mamma & pappa på middag. Min bror är hemma nu för en vecka för att sedan dra vidare till Bali där han ska bo i 2 månader, sedan pratade han om att han skulle till Indien, så vi får se när jag kommer att träffa honom nästa gång, om ½ år kanske... Hoppas inte att det dröjer så länge i alla fall!

Nu blir det kanske en film, eller det är nog för sent för min del. Är ganska så trött. Jag sov dåligt inatt, varför vet jag inte är nog lite orolig och stressad nu...

1 kommentarer:

Sara sa...

Tack så mycket:) Någon gång i Februari, beror på när den blir färdig! Jau, jag vet inte det är lite svårt mitt i veckan för min del eftersom Tobbe jobbar natt. Därför hade ju en helg då han e ledig passat bra så han kan ha Viggo.

kram