Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 januari 2011

postheadericon Torsdag!

Igår fick jag verkligen sova ut, och det var skönt. Diskade efter i onsdags och sedan ringde Lina, vi tog en snabb tripp o till stan. Hittade två tunikor som kostade 29 kr vardera, dock på barnavdelningen. Men vad gör det? Söta var det i alla fall :) Efter staden åkte jag hem för att laga god mat till mig och hjärtat! Sedan var det dags för att måla i Lina hus. Det gick snabbt att måla tycker jag. Hoppas jag hinner komma ut fler gånger och hjälpa till :)

Åhh nu bara längtar jag tills det blir vår. Får sådana vårkänslor nu när solen är framme och nästan all snö är borta, kan det inte bli varmt och sommar nu??

Jaja, idag är det en fullspäckad dag igen. ska äta upp frukosten och sedan bege mig hem till mamma, för att sedan köra vidare till mormor. Efter det ska jag åka och handla med svärmor. Hon skulle handla lite mat och så. Sen ikväll hade vi planerat att gå ut och äta och sedan på bio.Men får se om Patrik fortfarande har ont i ryggen eller inte. Men i vilket fall så blir det bio för vi har redan hämtat ut biljetterna.. Kommer dock inte ihåg vilken bio vi skulle se, men den är säkert bra!

0 kommentarer: