Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 januari 2011

postheadericon Pjuuuuu

I torsdags hade jag fullt upp. På förmiddagen sov jag länge, plockade undan, duschade och sådär. Sedan skulle jag iväg och fixa naglarna. Blev snygga denna gången med...

 Såhär ser dem ut nu :) Snygga??

På kvällen var det dags för knutfest med jobbet. Det var trevligt, god mat och trevligt sälskap. Var hemma rätt sent, så nästan dags att gå och lägga sig efter det.

I fredags sov jag länge med. När jag väl kom upp så drog jag mig verkligen för att börja plugga. Men jag var väl medveten om att jag var tvungen. Så efter en del små fix här hemma så fick jag ro att komma igång. När jag väl hade fått in "flowet" så gick det snabbt att skriva klart det jag skulle. Så jag belönade mig själv meden runda till eko :-. Införskaffade mig ett par nya gardiner. Skulle egentligen inte, men kände att jag så gärna ville. Stannade hos mamma & pappa på vägen hem o fikade. Längesedan jag pratade med dem. I går kväll så kollade vi på alla avsnitt av Solsidan. Hoppas verkligen att det inte finns folk som dem ska spela i den serien. Blir ju förbannad på vissa, hehe!

Idag har vi varit super duktiga här. I förmiddags åkte vi iväg för att handla och även köpa ett tränings kort till mig. När vi kom hem började vi med att plocka ner julen. Vi har hållit på med det enda fram tills nu, eller nja jag har gjort det. Har lagat mat i mellan med och även kört iväg Patrik till sin kusin när dem skulle dricka lite ikväll. Så nu är jag slut i kroppen efter allt städande, strykande och fixande... Har bara dammsugning och torkning av golven kvar, men tar det i morgon. Orkar verkligen inte mer ikväll plus att det är lördag och inte det roligaste att göra en lördagskväll.


Igår köpte jag en påse med små plopp till Patrik. När han öppnade den så stod det inte "plopp" på dem, utan det stod detta. Tyckte jag var lite gulligt :)

Nej nu ska jag äta lite godis och kolla på en film :)

0 kommentarer: