Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 januari 2011

postheadericon Helgen som varit...

I går satt jag bara och pluggade hela dagen lång.. Jag är nu inte långt ifrån slutet på mitt förbannade arbete. Målet är att bli färdig med det i morgon eftermiddag/kväll. Hade varit en befrielse att bli färdig, men önska kan man alltid :)

Idag har jag jobbat på förskolan ett par timmar. Efter det satte jag mig och började plugga igen. Tillslut så orkade jag inte mer efter några timmar. Kistan började bli tum, så fick börja med maten. Efter det har jag diskat, plockat undan och damsugit här hemma. ÄNTLIGEN är det gjort säger jag bara. Jag har inte damsugit här hemma sedan den 22 december. JA jag vet det är äckligt!! Men har varit sjuk och inte haft tid. Nu känns det mycket bättre och det var som om en sten föll från mitt hjärta. Har så mycket jag vill hinna med om dagarna. Men får verkligen inte tiden att räcka till. Jag har lovat mig själv att börja ett "nytt" liv till nästa vecka. Då börjar träningen och dieten på allvar. Se hur länge jag kommer att klara av det. Ska vi slå vad??? hehe!! Jaja, försöka duger alltid!!

Nej nu ska jag mysa med mitt hjärta, han har varit sjuk här i helgen så han behöver lite ompyssling!!!


2 kommentarer:

sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.