Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 januari 2011

postheadericon Föreläsningar, fika...

Igår hade vi två lååånga föreläsningar som handlade om teknik och hur världens uppfinningar kom till, låter det intressant? Nej, tänkte väl det! Efter skolan blev det en fika med flickorna, lite pep snack inför terminen.. Köpte med kinamat hem til Malin, stannade där under kvällen och kollade på handbollen samt Lets danc. Hade en trevlig kväll...

Idag hade jag tänkt åka in en runda till stan, hann inte göra det jag skulle igår. Hem och städa lite här hemma. Sedan ikväll får vi nog lite trevligt besök. Sjunga på wii:et och spela lite spel, ska bli trevligt!

Ussh, just nu är jag väldigt orolig inför skolan, drömmer bara en massa konstiga saker om skolan hela tiden. Men jag vet, eller vill intala mig att det kommer gå bra, men jag är tveksam. Men självklart hoppas jag på det bästa av hela mitt hjärta! Fick även beskedet igår att jag får CSN nu, så i kommande vecka trillar det nog in några kronor på kontot får vi hoppas. Några betyg till trillade in här i veckan, så härligt och veta att det är på den rätta vägen nu!

Nej, nu ska jag göra mig en omelett och sedan bege mig till stan! Ha en bra dag!

0 kommentarer: