Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 januari 2011

postheadericon Termin 4...

Skolstarten igår blev väldigt förvirrande. Men efter några dagar så ger det nog med sig. Blev lite bättre när jag kom hem och fick sätta mig ner och läsa alla papper i lugn och ro.. Efter en snabb lunch så åkte jag hem till Lina för att börja måla. Det tog hela kvällen, nr vi kollade på klockan så var hon kvart över 9. Vi hade hållt på att måla nästan konstant sedan kl 4. Snacka om att man var trött. Jag hade målat tak, så trodde jag skulle ha nackspärr idag, men eftersom jag stretchade igår så slapp jag det idag "hurra"!!!

Idag har jag mycket jag vill hinna med, men får nog solla ut det viktigaste. Jag har precis betalat räkningarna med Patriks pengar, då mina pengar fortfarande inte har kommit, pga JÄVLA högskolan som inte kan rapportera in betygen så CSN kan betala ut mina pengar.. Jaja, dem kommer i alla fall någon gång, får vi hoppas. Bara jobbigt och veta om att jag inte har några pengar...

Annars idag skulle jag behöva ta en snabb tripp till affären, för att inhandla lite mat. Ska diska och även plocka undan lite här hemma. Om jag hinner ska jag ta och städa toaletterna. Ska även se om jag kan hinna börja läsa lite med i eftermiddag. Senare i eftermiddag så ska vi hem till svärmor på middag. Den grisen åker till Egypten i morgon så hon ville bjuda på middag innan hon åker.. SÅ ja, en fulspäckad dag, även denna dagen!!

Nej, lite frukost på detta sen mot affären!

När vi var i Hurgada (Egypten) 2006!

0 kommentarer: