Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 januari 2011

postheadericon God morgon!

Idag är det söndag, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Har lite små saker som jag skulle kunna göra här hemma. Men det är inga roliga saker. Kanske ska ta och städa i garderoben. Skulle behövas! Annars blir det en lugn dag med en massa vila. I morgon börjar skolan och då är det skönt att vara utvilad.

I går kväll så scrapbookade jag en del. Blev nöjd med det som jag gjorde. Tyvärr vågar jag inte lägga upp det då det är bilder på vissa och sen har jag gjort lite annat som vissa ska få som jag vet läser i denna. Så ni får ge er till tåls. Kan lägga upp bilderna när personerna har fått det i stället :)

Jag längtar tillbaka :)

0 kommentarer: