Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 januari 2011

postheadericon Tar mig en funderare...

Ja, veckan började med en massa stress som vanligt. Hade två klasskompisar här hemma i måndags då vi skulle skriva ett arbete tillsamman. det tog lite längre tid än jag hade räknat med, men vi blev tillslut färdiga i alla fall. Efter det så fixade jag andra små saker till skolan och på kvällen blev det film för hela slanten :)

Igår var det äntligen dags för slut examinationen. Hade redovisning och inlämning av den sista examinationen. Gud vad man kände sig fri när man gick därifrån :) På eftermiddagen kom lena och vi lagade mat och kollade på tre kronor som vanligt :)

Idag har jag hunnit vara i skolan och pratat med en yrkesvägledare ang sommarkurs. Blir så kluven om jag ska läsa eller inte. Så mycket extra jobb med det. Men å andra sidan blir jag färdig en termin tidigare. Ja, jag får ta mig en ordentlig funderare och prata med mitt hjärta om hur vi ska göra. Kunde det inte bara vara lite enklare??

Jaja, nu ska jag städa, fixa och trixa lite här hemma. För ikväll är det dags för den efterlängtade tjejkvällen :)

0 kommentarer: