Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 januari 2011

postheadericon Ledsen, besviken och förtvivlad!!

Hela veckan lång har innehållit en massa jobb. Efter jobbet så har jag varit så trött så har inte orkat sitta framför datorn. Igår var även Fredde här hemma en runda, så ville inte vara otrevlig då...

Efter jobbet idag åkte jag hem till Lina för att kolla på deras renoverande hus. Det kommer att bli super snyggt när ni väl är färdiga!!

Kollade precis min mail från skolan, hade fått ett mail från en lärare då jag måste komplettera en massa saker. SÅ JÄVLA irriterande. Ville göra det nu ikväll men Patrik förbjuder mig till att göra det. Får väl ta och avboka allt nästa vecka så jag bara kan ägna mig åt skolan. I värsta fall får jag stanna hemma ifrån skolan och bara PLUGGA!! Dessa jävla arbeten som ska  in nu. Har sådan press på mig själv att detta slutarbete ska bli bra, då jag fick komplettera på mitt förra arbete, som jag hade förra terminen. Jag är så jävla arg och besviken på mig själv. Om jag inte klarar detta, hur ska jag då kunna klara det andra framöver? Ska jag då behöva komplettera allt?? Jag är så arg och besviken på mig själv att jag skulle kunna dö just nu. Har ingen lust med något längre, och jag lever bara i en stress bubbla hela tiden.. varför kan jag inte bara lära mig att inte boka upp en massa saker i förväg!!!

Jaja, allt löser sig men det kan ta sin "lilla" tid!!!

0 kommentarer: