Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 januari 2011

postheadericon Nu är jag färdig...

Dagen idag gick ändå rätt fort tratts allt. Städade i garderoberna. Passade på att plocka ut lite kläder, men blev inte så mycket då jag gjorde det i samband med att vi skulle flytta. Vi bestämde oss för att köra ut en runda och kolla på lite saker. Men köpte inget. Det är bara skit saker som är kvar på rean nu...

Nu är jag ny duschad, skolväskan är packad, kläderna framlagda och dator är full laddad, så nu är jag redo för en ny termin i skolan som börjar i morgon :) Pirrar lite i magen, för i morgon börjar jag i en ny klass. Ja, jag har några gamla klasskompisar i denna klassen och även schmulorna från första terminen, så själv är jag inte!

När handbollen är slut ska vi kolla på Hipp Hipp som vi missade igår. Sen blir det nog en film om jag känner oss rätt :)

Det har i alla fall varit fem sköna och härliga lediga dagar som jag haft. Känner på mig att jag kommer vakna pigg och utvilad i morgon :) Fast några lediga dagar till hade kanske inte skadat!! Men såg på schemat att det är en hel del lediga dagar i veckorna, fast å andra sidan har vi säkert en massa saker som ska göras på dem lediga dagarna, jaja. Vi får nog mer information i morgon får jag hoppas!


Jag, mina brödrar och grannarna när vi var små. Visst är vi söta?

Tycker det är så roligt att kolla på bilderna från när vi var små. Har fått en del bilderna av mamma & pappa som pappa har skannat in. Har ännu fler bilder här hemma som SKA skannas in, men det tar sådan tid och är så himla tråkigt. Men det MÅSTE göras snart!

0 kommentarer: