Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 januari 2011

postheadericon Andys...

För drygt en timme sedan är vi hemkomna från Andys. Det var en trevlig tripp där och både jag och Patrik är helt slut nu. Märks att man själv inte har barn, då man inte är van vid denna intensiva leken och uppmärksamheten barnen behöver, men det är gulligt!! Tyvärr blev det ingen bilder. Men vi tog en del bilder från Saras kamera...

Nej, nu ska jag nog börja med maten börjar bli lite hungrig... Hos oss blir det grillade kotletter med kroketter och Bearnaisesås om vi har det hemma vill säga.. Ska bli gott!!

0 kommentarer: