Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 januari 2011

postheadericon En mysig fredag!

Gårdagen spenderade jag hemma hos min mormor i några timmar. Innan vi åkte från Näsum så besökt vi min kusin som har köpte en hund, gud vilken sötnos och liten var den med :) Blev en tur till affären med svårmor och Kevin. På vägen hem köpte vi med oss pizza. Blev inget restaurangbesök igår då vi bestämde oss för att ta det en annan dag. Svärmor och Kevin stannade hos oss en stund och vi åt våra goda pizzor. Sedan var det dags för bio, The green hornet blev det :) en bra film som ni kan gott så och se. Den var väldigt rolig i mellan åt. Den finns i 3d, som vi kollade på.

 Idag eller nja, om en stund ska vi bege oss till Andys tillsammans med hjärtats syster barn och svärmor. Ska bli trevligt att "leka" lite tillsammans med barnen. Hoppas bara att Patrik följer med eftersom han inte mådde så bra igår så får vi se hur det blir när tiden börjar närma sig. Annars ska vi bara ta det lugnt i eftermiddag/kväll. Kanske ska vara taxi åt mina föräldrar ikväll/natt. Hopas jag slipper!

Vad ska ni hitta på en lördag som denna?

0 kommentarer: