Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 januari 2011

postheadericon Ny vecka!

Dagen idag bjuder inte på så mycket roligt. Idag måste jag fortsätta att skriva på mitt arbete så det blir klart någon gång. Tycker det är skit tråkigt och ointressant, men tyvärr måste det göras...

Ska även diska och plocka undan lite här hemma hade jag tänkt mig. Patrik har börjat jobba idag, så nu är jag hemma själv som vanligt. Rätt skönt, men saknar honom ändå!!

Igår så passade jag på att tvätta upp allt jag hade nere i tvättstugan. Det skulle jag aldrig ha gjort, för det första fanns det bara en torktumlare så jag fick hänga upp en del saker i torkskåpet, för det andra blev det inte tort i torkskåpet efter en timme  och för det TREDJE så slutade torkskåpet att fundera under den sista timmen, så jag fick ta med mig upp allt igen och hänga det är uppe, så nu är det tvätt över hela lägenheten. Tänker då inte tvätta mer där nere. Bara handdukar och sådant som ska torktumlas... Så less man blir på det...

Juldagen!

0 kommentarer: