Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 december 2010

postheadericon Sista dagen 2010!!

Idag är det nyårsafton, och för dem allra flesta är det fest som gäller. Tyvärr mår jag inte bättre idag, så det blir ingen jätte fest för min del. Har bestämt mig för att jag i alla fall ska följa med, vill inte sitta hemma själv på nyårsafton...

Idag blir det nog inte mycket gjort här hemma, kankse diska om jag orkar och plocka undan lite, måste stryka Patriks skjorta han ska ha på sig ikväll.. Vad ska jag ha på mig? ähh orkar inte bry mig.. Är så svullen i ansiktet så ser ut som en köttbulle!!

Gott nytt år alla läsare!

0 kommentarer: