Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 december 2010

postheadericon Curling!


Igår var vi uppe tidigt, för kl 10 skulle vi vara inne i stan och hämta ut Patriks nya cykel som han fått ut på försäkringen eftersom den andra cykeln blev stulen i somras.Så nu har han en bra och snabb cykel igen :) Efter det köpte vi dem sista julklapparna. Sedan var det bara att åka hem igen för att göra vid sig, för sen skulle vi åka till Glimåkra och testa på curling tillsammans med min släkt. Eftersom vi hade en som fyllde 60 :)

Curlingen var super rolig. Borde ni verkligen testa. Synd bara att tiden gick så himla fort. Jag åker gärna dit fler gången, så är det någon som vill följa med så bara säga till :)

Efter curlingen så körde vi till Näsum där det vankades fest för 60 åringen. Trevligt hade vi, så tack för all den goda maten :)

Idag vaknade jag pigg och utvilad. har skrivit färdigt mitt sista arbete nu innan julen. Så nu har jag snart jullov, ska bara gå på en sista sak i skolan i morgon, sen är jag ledig "jippi"!! Efter det var det tänkt att jag skulle åka hem till Lina, men eftersom hon fortfarande inte ringt upp mig igen så är det lite sent nu. Synd jag som ville kolla på huset! I stället har jag plockat och fixat med en hel del andra saker som behövs. Vi har äntligen fixat så wii:et fungerar. Patrik spelar för fullt nu. Skulle nog ta och spela lite ikväll får jag hoppas. Var så himla länge sedan nu...Har även slagit in och fixat med alla julklappar. Så nu är allt det fixat, förutom en som ska komma med posten. Hoppas bara att den hinner komma innan jul :)

Nej lite mat på detta hade inte varit fel. Idag är det gyros och pommes(Hemlagad) som står på menyn!!

0 kommentarer: