Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 december 2010

postheadericon Nu har...

Nu har matte tentan kommit ut. Så idag ska jag ägna mig åt den. den verkade lite klurig, men tur att jag inte sitter i en sal och skriver den i alla fall. Nu kan jag kolla i lugn och ro i böckerna... Men innan dess ska jag äta lite frukost hade jag tänkt mig...

I eftermiddag ska jag även till tandläkaren, spännande och se vad dem har att säga. Hoppas bara inte att jag har några hål. har inte haft det på många år, så varför nu?

Nej nu ska jag äta upp frukosten, sen kör vi!!

Förresten, ha en bra lucia idag. Hoppas ni får se några luciatåg idag :)

0 kommentarer: