Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 december 2010

postheadericon Solen lyser!

Idag är det vackert väder ute, solen skiner. Det var ett bra tag sedan vi hade sol nu, så känns skönt med lite sol idag :) Tyvärr blir det bara så himlakalt ute då, har nog en -10 idag,  "brrr".

om en liten stund ska jag ta bussen in till stan för att möte upp Zarah. Vi ska gå i dem affärerna som vi inte hann i måndags. Men jag ska INTE handla något. Ska köpa något snyggt som Patrik ska ha på sig på nyår, annars inget... Jag beställde den blommiga tunikan från gina tricot igår, kunde inte hålla mig... Harletat länge efter en sådan, så varför inte köpa den nu när jag hittade den??

Idag vaknade jag förkyld igen, nu blir jag riktigt trött på denna skiten. Har jag inte feber så är jag förkyld. Vad är det för fel på mig??

Nej, lite frukost på detta, sedan ska jag gå till bussen. Hoppas att den är i tid idag bara :)

0 kommentarer: