Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 december 2010

postheadericon Näst sista dagen 2010...

Bussen igår var försenad så jag fick ta bilen in till stan... Efter en halvtimmes försening kunde jag möta upp Zarah inne i stan.. Det blev en trevlig runda inne i stan, fyndade på rean"fy dig", men jeanstunikan var så himla snygg. Så inte ett plagg till för mig denna månaden. Nu har jag så det räcker och blir över...

Passade på att köra och handla när jag ändå hade bilen, så nu har vi mat i frysen igen... Bokade även en tvätt tid i tvättstugan, tänkte passa på att tvätta upp allt jag har nu när jag ändå är ledig, går mycket fortare och jag kan torktumla lakan och handdukar.

Annars så var v bara hemma på kvällen, jag bara snorade och snorade. Patriks jobbar kompps kom in en runda, stannade ganksa länge. Men det var trevligt :)

idag är jag mer död än levande. Är så grymt förkyld. Näsan bara rinner och rinner, mellan varven då jag nyser. Så ingen rolig dag att se framemot. Hoppas att jag känner mig bättre i morgon då det är fest och allt:)

Idag hade jag tänkt mig att bara ta det lugnt och vila en massa. Tänkte om jag orkar ta tag i det där bärget av disk som vi har, även kanske ta en vals med damsugaren om jag orkar. Hade även behövt skriva det där arbetet, men tror att det får vänta några dagar till, suck!!!

Ha en bra dag, alla!Kram från snoriga mig!

0 kommentarer: