Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 december 2010

postheadericon Förkyld!!

Ja, ännu en gång är jag förkyld. fast denna gången är jag verkligen vrål förkyld. Det bara rinner i näsan och jag orkar inget. Så idag bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan, dock min ENDA dag i skolan denna veckan, men så får det vara idag.

Igår jobbade jag på förskolan igen. Så himla mysigt! Mådde dock inte bra, så dagen blev lite seg.. PÅ eftermiddagen/kvällen åkte jag ner till Åhus för att ha pyssel kväll med mitt andra jobb. Hade mycket trevligt så tack alla för den kvällen :)

Nu i morse fick vi reda på våra klasser inför nästa termin. jag blev super glad då jag såg att hela förra basgruppen (från AU1) blev placerade i samma klass. Dock har vi två som kanske kommer hoppa av, så vi är två kvar, men sen kommer det till en annan tjej. Så detta kommer bli hur bra som helst. Kommer även att ha min praktik tillsammans med Elin, som dess utom fyller år idag, grattis!! Så idag är en bra dag, trotts att jag ligger nerbäddad i soffan..
Tänkte även ta mig an lite arbeten nu när jag ändå är hemma. Orkar kanske inte så mycket. Bättre med lite än inget alls. Patrik har tagit semester mellan jul och nyår, så då tänkte jag inte plugga något. Då har jag jullov :)

0 kommentarer: