Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 december 2010

postheadericon December

Det finns nog ingen som undgått att vi idag har gått in i december månad och om 23 dagar är det julafton och det ska bli så mysigt att få vara ledig på självaste julafton detta året :)

Liten snabb uppdatering, då jag har fullt upp hela dagarna nu för tiden. Så många arbeten som ska lämnas in nu innan jul, så har knappt tid med något annat...

I lördags julpyntade jag och gjorde fint,sedan åkte vi till Mjälby för att äta och dricka gott. Suzi klippte även mig, så nu är jag korthårig, hehe.. Har tyvärr ingen bild på det ännu. Men kan fixa det! TACK Suzi för att du klippte mig, är super nöjd ska du veta!
I söndags åkte vi hem tidigt, hann handla lite mat och andra pröjlar innan vi skulle lämna bilen till mina päron. PÅ eftermiddagen begav jag mig till Verum för Seans. vet inte vad jag sja säga om det. Har i alla fall fått uppleva det där nu..
I måndags jobbade jag länge och p kvällen var det bara en massa skolarbete som gällde.
Igår åkte jag och pappa till Älmhult för att hämta hem mina/våra vinterdäck, men tyvärr var det en maskin som hade frösit så det gick inte att fixa det där som skulle fixas med däcken innan vi kunde ta dem med oss hem. Invecklat att förklara. Men har fortfarande ingen bil, så himla drygt!! men vi hann i alla fall med ett besök på Ikea, hann handla lite smått och gott till hemmet som jag velat ha länge...

Idag har lena varit här, ätit och kollat på tre kronor. I morgon slutar jag tidigt på förskolan, efter det ska jag in ett snabbt ärende till stan sen ska jag hem till mamma & pappa för att låna bilen, ska storhandla och fixa lite julklappar hade jag tänkt mig, om vädret tillåter det vill säga..

Så en snabb uppdatering, hoppas jag hinner och orkar en annan dag..
Nu vet ni att jag lever i alla fall...

Nu ska jag sova,s å GOD NATT och sov gott!!

1 kommentarer:

Johanna sa...

Jaaa ;) Lägg ut bild nyfiken!