Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 december 2010

postheadericon ....

Idag har jag inte fått mycket gjort. Jag gick upp från sängen och la mig i soffan. Sedan dess har jag legat där och bara mått skit rent ut sagt. Undantag från att gå på toa... Så ingen diskning och städning som jag hade hoppats på idag. Men det har/är verkligen varit skönt att ligga i soffan, dock väldigt jobbigt att snyta sig en gång i minuten eller nysa... Så nu är jag helt slut i kroppen och huvudvärken bara spränger... Hoppas att jag mår bättre MYCKET bättre i morgon..

Eftersom mitt hjärta har varit borta hela dagen så är jag rätt uttråkad nu (han är fortfarande inte hemma). Men började skriva på ett arbete men upptäckte att det va väldigt krävande och tråkigt så la ner det efter en ½ sida... Så vad ska jag hitta på nu? inge roligt på tv och ingen rolig film heller. Bara att vänta på mitt hjärta!!

Funderade på om även jag skulle göra en sådan lista om hur mitt år har varit, men kom ganska så snabbt fram till att jag inte kom på så mycket av dem frågorna..

Det bästa med detta året: Att vi fick äntligen tag i en ny lägenhet. Vi bestämde oss för att lägga pengar på nya möbler och nu trivs vi som fisken i vattnet. Vi köpte även en ny bil, då den andre bilen knappt gick att köra med. VI hade en kärlekssemester i Barcelona som aldrig kommer att glömma. Det var en skön och behövlig semester. Än så länge så är jag godkänd på allt jag gjort i skolan, och börjar faktiskt mindre och mindre att tvivla på att jag inte kommer att klara skolan. Jag växer i min personlighet!

Det sämsta med detta året: Hmm, kan inte komma på något så speciellt. Kanske att allt annat har fått komma i andra hand då skolan tar upp så mycket tid.. Att jag har varit sjuk mycket nu under hösten och hoppas att jag slipper vara det mer nu..

Nyårslöften/förbättring till nästa år: Att jag vill gå ner dem där kilona så jag äntligen kan ha mina jeans. Börja träna det där jag verkligen tycker om och inte köpa kort på ett annat ställe bara för att det är billigt. Inte handla en massa onödiga kläder, utan använda dem jag redan har. Inte slösa pengar på andra onödiga prydnads saker som jag gärna gör annars..

Från skattjakten, en glad ANNA!

0 kommentarer: