Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 december 2010

postheadericon 2:a advent!

Ojojoj, vad det bara vräker ner med snö utanför fönstret. Hur mycket snö ska det egentligen komma? Tycker vi har tillräckligt som det är nu!

Igår var vi på Liseberg. Det var mycket trevligt och mysigt. Dock blev det väldigt kalt mot slutet. Skulle ha tagit på mig mina termobyxor i alla fall. Men det är lätt att vara efterklok. Tyvärr var vi hela väldigt sent, hade jag inte räknat med. Men idag har jag i alla fall sovit ut, ja till 9. men jag behöver inte lika mycket som nu som innan, vilket är bra för då får jag ut mer av dagen.

Nu ska vi baka pepparkakshus, det kommer komma upp bilder, om huset blir bra vill säga!!

0 kommentarer: