Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 december 2010

postheadericon 3:e advent!

Middagen hemma hos Patriks syster igår var mycket trevligt :) Tyvärr var det inte lika trevligt tt köra hem igår då det var mycket dåligt väglag och snöade som bara den. Men efter 1½ timmars bilfärd var vi hemma välbehållna. Vi var i Älmhult och i vanliga fall tar det nog en 45-60 minuter att köra om jag inte minns fel. Glömde kolla på tiden när vi körde upp för vi hamnade bakom en trafikolycka och fick stå i kö en stund...

Nu sitter jag/vi barnvakt till mina kusiner (8 & 12 år). Vi har precis klätt granen och nu kollar dem på Shrek :) Jag hade  tänkt fixa lite med bloggen, tror jag ska göra ett mer juligt utseende på den. Men får se om jag orkar, hehe!!

0 kommentarer: