Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 december 2010

postheadericon Skånetrafiken = SKIT!!!

Igår blev det lite ändrade planer. Jag bestämde mig för att scrapbooka lite. Så blev några saker som vi ska ha till jul. Bla en julklapp som blev rätt fin ändå. Kunde tyvärr inte göra det som jag ville då jag inte har alla verktyg som krävs till det, men men.. hann i alla fall bli färdig lagom tills det var dags att gå och sova :)

Idag ska jag in till stan med Zarah och barnen. Vi ska fixa dem sista julklapparna. Blir nog mest att hjälpa  Zarah att fixa sina sista. Jag har bara en sak som jag ska inhandla... Ska se om jag kanske kan hitta något att ha på mig i morgon då vi ska iväg och fira jul. Vill inte ha samma som på julafton...

Eftersom det är så jävla kalt ute så bestämde jag mig för att ta bussen in till stan idag. Det skulle jag inte gjort. För jag får nästan gå lika långt som det är att gå in  till stan för att ta bussen. Skånetrafiken har gjort om alla busslinjer och värst drabbade blev vi nog på sommarlust. Då dem har dragit in många bussar och jag har ingen koll på vilka bussar som går här utanför. jag hittade en ny linje 3. Som går här utanför. MEN den går tydligen BARA en gång i timmen. Hur dåligt är inte det? Ska jag ta en annan buss måste jag gå bort till Österäng för att ta buss nr 2, och då kan jag lika gärna gå in till stan. Så hade de inte varit för det är så jävla kalt ute idag så hade jag tagit mig en promenad in till stan... Så där försvann mitt glada humör...

Nej lite frukost på detta och börja traska för att se om det går någon buss från sommarlust??? Ska bli spännande och se!!

0 kommentarer: