Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 december 2010

postheadericon Lilljulafton!

Idag är det stressens dag, och det gäller även mig. Inte nog med att det är skit väder ute så är man stressad till tusen. Trotts att jag har varit ledig en del dagar redan. Men man hinner inte göra allt på samma dag som ska göras...

Jaja, nu har jag gjort vid mig (trotts att jag inte hann duscha som planerat), så känner mig inte så värst fräsch, men så får det blir idag. Ska strax åka iväg och fira första julen tillsammans med Patriks släkt. Alla hans mostrar, farbror och kusiner. Ska bli trevligt, om vi kommer dit. det är inte så långt, Hammarslund. Men ändå... Ikväll ska jag bara ta det lugnt, och mysa en massa. Om det inte blir en sen kväll, vill säga!

Nej, nu måste jag ta och lugna ner mig, mitt hjärta dunkar i 190...
Jaja, det får bli som det blir, när det inte blev som det skulle, eller vad säger ni?

0 kommentarer: