Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 december 2010

postheadericon Julklappar!!

Idag har jag varit flitig och hunnit med mycket. Jag har städat här hemma, och även hunnit med att skriva första delen på psykologiarbetet. Ska börja göra vid mig nu, för snart ska jag iväg och börja inhandla julklapparna hade jag tänkt mig :) Jag anser att jag har gått om tid att skriva mina arbeten så jag unnar mig en eftermiddag med att göra lite roligare saker än att plugga, sen är det trots allt fredag eftermiddag med :)

0 kommentarer: