Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 december 2010

postheadericon v 49!

Idag är det måndag, v 49! Tiden springer iväg och om 3 veckor är det julafton.. Men innan dess har jag fullt upp med en massa arbeten som ska lämnas in.

Idag skulle jag ha varit i skolan och skrivit ett grupparbete, men eftersom den ena efter den andra inte kunde komma idag så ställde vi in det och tar det en annan dag. Så idag har jag hemma studier och tänkte jobba undan en hel del arbeten som ska in nu innan jul. Tyvärr kan jag inte börja på den ena hemtentan då vi inte fått ut uppgiften ännu, vilket jag tycker är lite synd. Men men det är bara att vänta. Vi har sammanlagt 4 arbeten som ska in nu innan jul, två har jag skrivit färdigt nu, en gör jag klar idag och sedan är det tentan som kommer lämnas ut i nästa vecka om jag inte minns fel. Sen har jag då 4 STORA tentor som ska in efter jul, så bör nog börja skriva på dem nu innan jul med så jag kan vara ledig lite mellan jul och nyår i alla fall.. jaja nog snack om skolan nu. Så himla tråkigt!!

Igår började vi på pepparkakshuset, idag ska vi sätta ihop det. Så kommer med bildbevis sen. Hoppa att det blir snyggt nu. Tog många timmar att göra det igår...

                                                                    FÖRE


 EFTER

3 kommentarer:

Sara sa...

Wow, det blev riktigt fint! Ser fram emot att se det in real life;)Pussåkram

Fånga dagen sa...

Skit fint gumman!!! Du passar verkligen i det! Ses i morgon? kramar Lina

Johanna sa...

Snyyygggtt!