Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 december 2010

postheadericon Lördag!

Idag ska vi fira jul med Patriks familj. Det är alla syskonen med sambo/familj som vi ska fira med. Så vi ska snart köra iväg till Älmhult för att fira jul där. Lite tidigt, men bättre det än att det inte alls blir av...

Annars ikväll blir det nog bara att kolla på film. Patrik håller på att kolla på alla Star Wars filmer och det tycker inte jag är så intressant, så får hitta på något annat att göra. Men det löser sig!

Igår inhandlade jag alla julklapparna, så nu är allt färdigt. Känns väldigt skönt att ha det gjort nu. Så jag kan slappna av och inte tänka på det utan ägna mig åt skolan den sista veckan nu innan jag tar lite julledighet :)

0 kommentarer: