Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 december 2010

postheadericon -16!!

Nu är det rejält kalt ute. - 16 står termometern på. Hoppas att det inte blir kallare än så inatt, trots att dem har lovat kallare!!!

Idag har jag jobbat några timmar nu på eftermiddagen i Åhus. Fick tre dagar som jag ska jobba, känns bra :) Så lite extra betalt får jag allt. Blir lite stressad för jag måste hinna bli färdig med mina 2 andra arbeten som jag ännu inte börjat på. Men jag tror jag kommer att hinna. Innan jag åkte iväg till jobbet så damsög jag och torkade golven här hemma, så nu är det rent och fint, dammade igår kväll. Så nu är allt det där fixat med :) Ikväll blir det bara en mys kväll. Skönt att slippa känna sig stressad över skolarbeten.Nu kan jag bara njuta i några dagar :)

0 kommentarer: