Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 december 2010

postheadericon Jag är stolt!!

Nu har jag precis skrivit klart ännu ett arbete. Så nu är det bara 4 arbeten kvar innan denna terminen är slut. Det går sakta men säkert framåt vilket känns skönt. Men jag tycker inte om att jag har sådan huvudvärk idag. Bara jag inte blir sjuk nu. Har verkligen inte tid till detta!!

Idag har jag hoppat in extra på förskolan, vilket innebär att jag har fått betalt. Ännu bättre :)

I söndags gjorde vi pepparkakshus, tänkte lägga upp lite bilder på resultatet.. Eftersom Patrik har bilderna från Liseberg i sin telefon och jag inte orkar gå och hämta den så kommer det inte upp bilder därifrån idag...

0 kommentarer: