Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 december 2010

postheadericon Shoppoholic??

Idag kom H&M:s katalog hem i brevlådan. Dem sista gångerna har jag inte hittat något alls användbart i deras katalog. Men denna gången skulle jag kunna köpa allt.. Men jag är inte gjord av pengar (tyvärr).. Jag gick även in på H&M:S sida för att kolla om man kunde beställa varorna redan nu, och givet vis kunde man det. Men jag ska INTE göra det... Kan visa er lite vad jag skulle kunna tänka mig att köpa, som är snyggt.





Denna klänning är bara FÖR snygg :) Men tyvärr kan inte jag ha den då jag troligtvis har alldeles för breda lår och rumpa, för att få plats i denna. För den ser en aningen smal ut..



Denna klänningen kostade bara 50 kr nu, så den skulle jag nog kunna tänka mig som en tunn tunika till sommaren..



Jag har denna klänningen sen innan i både vit och grå och det var det en som jag gick i under sommaren. Så skulle kunna investera i denna snygga klänningen. Kostar dess utom bara 99 kr :)

Jag tog också en runda på Gina tricots hemsida för att se om jag kunde fynda lite på rean. Men tyvärr fanns det inga rea plagg där inne.
Jag hittade denna koftan och undrar om det är någon annan som har den. Är det samma sorts kofta som dem haft innan, den som var så populär med guldknappar??
 

Sen hittade jag denna underbart söta klänning som jag letat länge efter, så funderar på att beställa den..
Jaja, nog om kläder nu. Jag kan inte köpa allt som jag vill ha. Har ändå så det räcker och blir över i garderoben. Men ändå vill man ha mer, varför kan man aldrig vara nöjd??

1 kommentarer:

sara sa...

Vi fick tillbaka pengarna och ett nytt presentkort, så det löste sig bra:)