Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 december 2010

postheadericon Redovisning

Idag hade jag min första av alla redovisningar och inlämningar av tentorna. Redovisningen gick strålande. Fick bara bra kritik av min lärare, så känner mig super nöjd :)
Idag har jag även hoppat in som vikarie på förskolan, det gillar vi! Dem hade även lucia firande idag inne i sommarlusthallen, så det blev lucia tåg och sång för hela slanten. Synd bara att man känner sig så utanför på något sätt. Att man inte hör hemma där, dels för att jag var på en avdelning då jag inte känner varken barnen eller föräldrarna och dels för att jag känner mig lite osäker. Hade varit roligare och mysigare ifall jag hade jobbat dagligen tillsammans med barnen :)

Ska även hoppa in extra i morgon :) Tur att jag har kommit så långt med mina arbeten så jag känner att jag har tid att jobba, för pengarna behöver jag. Vem behöver inte mer pengar?

0 kommentarer: