Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 december 2010

postheadericon Snö, snö, snö

Ojj, vad med snö det har kommit det senaste dygnet. Fortsätta ska det också hela dagen idag, och även i morgon om man kollar på SMHI:s prognos. Drygt!

jaja, de är bara att inse fakta! Idag ska jag göra vid mina naglar, ska bli skönt. För dem är så långa nu. Men innan dess ska jag fixa lite små saker hade jag tänkt mig. Så måste åka iväg snart. Ska se om jag kan skotta fram min bil med. Den är full av snö.. Se om jag hittar rätt bil till att börja med, alltid lika spännande!

Idag är det EN vecka kvar till julafton. Ojojoj, vad tiden bara rinner iväg..

1 kommentarer:

Sara sa...

Hej gumman! Länge sedan vi sågs nu! Ja det är inte klokt vad mycket snö det kommit! var försiktig därute:)
Hur blir det på juldagen? var ska vi vara innan? Är du sugen på grand? Jag går gärna någon annanstans men vet inte var det är öppet.
Fin din blogg blivit förresten:)
pussåkram Sara