Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 november 2010

postheadericon Nu sååå..

Nu har även jag städat här hemma, dammat, damsugit och torkat golven. Väntar på att golven ska torka. Sedan ska jag stryka julgardinerna och även julpynta här hemma, ska bli sååå mysigt! Gillar verkligen julen, men ibland kan det bli för mycket... Ikväll ska vi till Mjälby om vädret tillåter det återstår att se framåt eftermiddagen. osver över och sedan kör hem tidigt för i morgon på eftermiddagen ska jag iväg om nu vädret också tillåter det... Det sägs ju att det ska komma flera dm snö under helgen, hmmm?? Kan det verkligen vara möjligt i lilla Kristianstad som sällan har snö (med undantag från i vintras).

Nu ser det ut som om golven torkat, dags att stryka gardinerna!!

I morgon är det även...

0 kommentarer: