Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 november 2010

postheadericon November

Nu är det bara en månad kvar sen får vi sätta upp alla ljusstakar, åhh det är så mysigt :) Det blir ett så fint ljussken från alla ljusstakar :)

Idag, eller strax ska jag bege mig till skolan, Ska ha en redovisning. Tråkigt, men det löser sig. Igentligen ska vi ha en annan lektion efter det, men jag ska skippa den, För jag är fortfarande inte färdig med ett arbete som ska lämnas in i morgon. Så jag väljer att lägga fokus på arbetet i stället. Sen ska Patrik hem till Alex & Suzi ikväll och jag vill följa med, så jag väljer att göra på detta vis denna gången.  Kanske ett dumt val, men så får det bli!

Igår så gjorde jag en dum grej, eller dum och dum, men jaaa.. Jag ahr lite problem med mitt vänstra öra. Så igår skulle jag rensa dem, och allt gick bra. Men på något sätt så har jag lyckats täppa till örat, så nu spränger det och känns väldigt obehagligt i örat. Kanske att jag fick en vaxpropp? Det är inte helt omöjligt, för det fr jag i stort sätt alltid, såå tråkigt! Men så får åka inom apoteket idag och köpa revaxör och se om det försvinner, hoppas på det! Det är inte så roligt att gå och ha ont i örat hela dagarna.

Nej, nu ska jag äta upp min frukost för att sedan promenera till skolan :)

0 kommentarer: