Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 oktober 2010

postheadericon Ussh!

Sitter med min Verksamhetsplan som ska lämnas in på onsdag. Jag har nu bara den jobbigaste delen, litteraturselen, Måste hitta litteratur som stödjer mina tankar. sååååå tråkigt är det! Det tar så himla lång tid med. Men det blir säkert bra när jag är färdig. OM jag blir färdig... Det är vad jag ska ägna mig åt denna tråkiga söndag.. Men snart blir det nog lite lugnare. Går bara i skolan nästa vecka med, sen har vi praktik i fyra veckor :) Så inga arbeten som ska lämnas in, men en jävla massa planeringsmål som ska skrivas.

Nej, nu f¨r jag återgå till arbetet så jag blir färdig någon gång...

0 kommentarer: