Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 oktober 2010

postheadericon Mörkt

Idag är det väldigt mörkt ute tycker jag. Såhär mörkt brukar det inte vara på morgonen, inte vid denna tiden i alla fall. Tur att vi ska ställa om klockan på lördag, då blir det ljusare på morgonen, men tyvärr mörkare tidigare på kvällen. Gillar inte alls denna tiden på året. Så mörkt och trist...

Idag är det föreläsning, och sedan ett seminarie, där vi får tillbaka en tenta som vi skrev för MÅNGA veckor sedan. Lite pirrigt, vet inte om man är godkänd eller inte. Eller jo, för om man inte var godkänd så fick man ett mail där man skulle komplettera. Så G eller VG på uppgiften har jag.

Efter skolan ska jag in till stan en runda, måste fixa present till mamma som snart fyller år. Efter det ska jag hem till mamma, som ska hjälpa mig med mina troll :) Hoppas att dem kommer bli fina. Ikväll måste jag lägga mig tidigt, i morgon börjar jag halv 7 på förskolan.. Så det blir upp tidigt..

0 kommentarer: