Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 oktober 2010

postheadericon God morgon!

Jag är fortfarande väldigt trött, men hoppas att det släpper under dagen. Borde ha gått och lagt mig tidigare, men var inte trött igår kväll.

Nu ska jag strax bege mig till skolan. Idag är det Drama och sen även en redovisning i matte/didaktik som står på schemat. Efter skolan ska vi åka och handla lite, det är rätt tomt i kylskåpet nu.. Efter blir det att laga lite mat, och sedan ska jag betala räkningarna, för  SCN har kommit idag :) Så jag känner mig lite rik för en stund i alla fall...

Så ser min dag ut.. 

0 kommentarer: