Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 oktober 2010

postheadericon Studier!!

Idag blir det skolarbete, men vi ska sitta hemma hos en annan i basgruppen och jobba idag. Det blir inte lika stelt som om vi är på skolan, så det är skönt :) Hon bor inte alls långt ifrån mig, så det är ännu skönare :) Idag ska vi skriva arbetet om Malins Minne som vi var studiebesök på igår. Mycket intressant och givande.

Ikväll är jag själv hemma, har så mycket jag kan göra, men hinner nog inte med hälften av allt som jag kan göra. Men vi får se hur det blir med det. Någon som har en bra idé på hur man kan göra troll. Ska ha 11 troll med mig på förskolan på fredag, och dem ska gå att lämna kvar. Så inga farliga saker som barnen kan sätta i halsen eller så. Jag hade tänkt mig att jag skulle fylla ballonger med mjöl, och sedan dekorera med garn så dem blir lite trollliknande. Men mamma lät lite skeptisk till det. Någon annan som har en bra idé?? Mottager gärna idéer...

Nej nu ska jag äta upp min frukost, och sedan bege mig. Ha en bra dag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så himla duktig gumman! Jag beundrar dig för all kraft du lägger ner på skolan! Men vi måste få tid att ses snart, saknar dig! Kramar Lina

Anna sa...

Ja, gumman. Jag har bara nästa vecka med sen har jag VFU i fyra veckor, så då blir det nog lite lugnare, så jag har säkert tid att ses då. Vill kolla på er hus:)