Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 oktober 2010

postheadericon God Kväll!!

Sitter här och väntar på att mitt hjärta ska komma hem. Han har varit och hämtat sin syster på jobbet. Sen ska vi krypa ner i sängen och sova några timmar. För att seda bege oss till jobbet/ skolan som i vanlig ordning...

Idag har det varit skola för min del. Varit på en värdelös föreläsning som jag lika gärna hade kunnat vara utan. det handlade om lagar och rätten som förskollärare. Det var väl intressant, men vi hade nästan exakt samma föreläsning / Föreläsare förra terminen, så jag visste om det mesta redan, mycket dåligt... Efter föreläsningen var det grupparbete. Nackdelen med dessa grupparbeten är att vi babblar så mycket om allt annat, så vi får inget gjort. SKÄRPNING!!!

I morgon är det föreläsning igen sen grupparbete efter det. Hoppas det går bättre i morgon med arbetet.. Jaa sen är vi inne på fredag IGEN. Men det är inte vilken fredag som helst utan det är en speciell fredag. För det är förhoppningsvis Lill-killens födelsedag. Om inget annat sker så är det dags för Zarah att plocka ut lill-killen. SKa bli spännande och är väldigt förväntansfull. Hoppas bara att jag bllir bättre nu snart så jag kan träffa honom så fort så möjligt. Vill ju naturligtvis inte smitta honom med något. Så bäst att vänta tills man är helt frisk :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Godnatt alla kära läsare som jag inte har en aning om vilka ni är..

0 kommentarer: