Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 oktober 2010

postheadericon hemma dag..

Idag är det hemmastudier som står på schemat. Väldigt bra med tanke på vädret. Skönt att bara sitta inne. Men tror jag måste till affären en runda i eftermiddag. Det börjar eka i kylskåpet... Men innan dess SKA jag bli färdig med arbetet, jag kom en bra bit på vägen igår, vet på ett ungefär vad jag ska skriva nu, så tror det kommer att lösa sig idag, hade varit underbart skönt. Sen kanske jag hade kunnat umgås med mina vänner några dagar, hade inte suttit fel :)

Nu har jag även tagit bilder på vår lägenhet, för er som inte varit här. Fick inte med allt på bilderna, men det mesta..









Såhär mysigt är det hemma hos oss. Vi trivs super bra i denna lägenheten. Det var ett väldigt bra val att vi valde att flytta :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ni har det så fint gumman! Hoppas det går bra med arbetet och japp, jag hoppas du har tid att umgås lite sen:)
Ahh jag har ju bara en sak i huvudet nu och jag kommer höra av mig så fort jag kan på fredag när han har kommit till världen:) Blir vi kvar några dagar på BB sen får du mer än gärna komma upp och säga hej annars hoppas jag du har tid att svänga förbi Viby:)
Pussar och kramar! Ta hand om dig!

Anna sa...

Det är klart gumman att jag kommer och hälsar på. Men just nu är jag lite små förkyld, så vågar inte komma för tidigt. Vill ju inte smitta den lille.. Men självklart kommer jag så fort jag är frisk och välkommen :) Ja, DU MÅSTE höra av dig så fort han har kommit och du känner att du orkar. Ska skänka MÅNGA tankar till dig på fredag. KOmmer nog vara lika nervös som du, hehe!! Puss